Wpływ metawersum na przyszłość handlu detalicznego i omnichannel – badanie Delphi
Wpływ metawersum na przyszłość handlu detalicznego i omnichannel – badanie Delphi
Serdecznie zapraszamy ekspertów w dziedzinach: metawersum, handlu detalicznego, omnichannel i foresightu do naszych wysiłków na rzecz zbadania przyszłego wpływu metaverse na handel detaliczny i omnichannel. Będziemy bardzo wdzięczni za Państwa pomoc. Jeśli są Państwo ekspertami w metawersum, handlu detalicznym lub marketingu omnichannel czy foresight, zachęcamy do zarejestrowania się i uczestnictwa w tym istotnym badaniu.
Jak mogą się Państwo zaangażować?
- Proszę kliknąć link, aby uzyskać dostęp do krótkiego kwestionariusza rejestracyjnego.
- Wkrótce skontaktujemy się z wybranymi uczestnikami.
- W drugiej połowie października zaprosimy Państwa do podzielenia się Państwa wiedzą i pomysłami.
Badanie jest prowadzone przez 4CF The Futures Literacy Company we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu i finansowane przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Jeśli mają Państwo pytania lub chcą dowiedzieć się więcej o naszym badaniu prosimy o kontakt. Z przyjemnością udzielimy wszelkich informacji.