Wpływ metawersum na handel detaliczny i omnichannel

Wpływ metawersum na handel detaliczny i omnichannel

Z przyjemnością informujemy o zakończeniu naszego badania dotyczącego wpływu metawersum na handel detaliczny i omnichannel do 2040 roku. Badanie zostało przeprowadzone we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu i sfinansowane przez Narodowe Centrum Nauki.

 

Zgodnie z opinią ekspertów, poniżej przedstawiono 10 najważniejszych zdarzeń związanych z metaverse o największym prawdopodobieństwie i wpływie na handel detaliczny i omnichannel do 2040 roku:

  • Metaverse ustanowi równoległą geografię lokalizacji handlowych.
  • Hardware metawersum będzie lekki i wygodny.
  • Firmy technologiczne i wiodące marki handlowe będą dążyć do utrzymania kontroli nad metawersum.
  • Osiągnięcie globalnej interoperacyjności okaże się wyzwaniem.
  • Większość firm utworzy przedstawicielstwa lub odrębne cyfrowe punkty sprzedaży w matawersum.
  • Osoby fizyczne będą płynnie przechodzić między swoim wirtualnym i fizycznym życiem.
  • Metawersum doprowadzi do powstania hybrydowego środowiska handlu detalicznego.
  • Z powodu metawersum zmniejszy się preferowanie przez konsumentów fizycznych sklepów.
  • Podejmując decyzje zakupowe konsumenci będą w coraz większym stopniu polegać na generowanych komputerowo obrazach (CGI), takich jak wirtualni influencerzy.
  • Metawersum stanie się głównym narzędziem perswazji i manipulacji.

 

W ramach tego badania opracowaliśmy trzy przyszłe scenariusze dotyczące tego, jak metawersum może zmienić handel detaliczny i omnichannel w 2040 roku:

  • Scenariusz 1: “Fragmented Realms: Metawersum kontrolowane przez korporacje”
  • Scenariusz 2: “Metaverse Marketplaces: Nowa granica handlu”
  • Scenariusz 3: “Płynna synteza: Zintegrowany styl życia z metawersum”.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:

 

 

Zapisując się do naszego newslettera jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych przez Ciebie danych. Administratorem Twoich danych osobowych jest 4CF Sp. z o.o., z siedzibą przy Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa.

Przetwarzamy Twoje dane wyłącznie w celu wysyłania informacji dotyczących 4CF Sp. z o.o. i jej działalności drogą e-mailową. Twoje dane będą przetwarzane do czasu odwołania zgody – odpowiedni link będzie zawarty w każdym wysłanym przez nas newsletterze. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do przesyłania informacji dotyczących 4CF Sp. z o.o. i jej działalności. Przekazane przez Ciebie dane osobowe możemy przekazywać naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji o przysługujących Ci prawach oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.