Strategiczny foresight pomaga tworzyć najlepsze kampanie PR

Strategiczny foresight pomaga tworzyć najlepsze kampanie PR

Złotą statuetkę w konkursie PR Wings zdobyła w kategorii PR korporacyjny kampania komunikacyjna projektu “Polskie miasta przyszłości 2050” firmy Saint-Gobain, którą zaprojektowała i zrealizowała firma PR Icon Strategies, a do której badania foresightowe i raport przygotowały: Polskie Towarzystwo Studiów nad Przyszłością i firma 4CF The Futures Literacy Company. 

Nagroda dla Icon Strategies cieszy również nas. Nasz zespół pomógł Saint-Gobain i Icon Strategies oraz wszystkim odbiorcom kampanii zajrzeć w przyszłość i sprawdzić, jak będziemy mieszkać, pracować i wypoczywać w polskich miastach za 30 lat. W ramach kampanii mającej na celu zakomunikowanie nadrzędnego celu Grupy Saint-Gobain – Making the world a better home – stworzyliśmy pierwsze badania foresightowe na temat “Jak będą wyglądały polskie miasta przyszłości” oraz opracowaliśmy raport na temat przyszłości miast w 2050 r. w sześciu obszarach. Raport zawierał również porównanie siedmiu największych aglomeracji Polski, które pokazało, które z miast ma szansę najszybciej “dotrzeć do roku 2050” w danej kategorii. Raport był jednym z podstawowych narzędzi tej kampanii.

Wybitne wyniki kampanii potwierdzają również duże zainteresowanie interesariuszy, w tym mediów, zagadnieniami przyszłości. Strategiczny foresight i wizje przyszłości pomagają zatem budować nie tylko wiedzę istotną dla przygotowywania skutecznych strategii i przełomowych innowacji, ale też wartościowe i ciekawe treści wykorzystywane w komunikacji i budowaniu wizerunku firm. 

Konkurs PR Wings wyłania i nagradza najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i public relations. Projekty oceniało jury złożone z kilkudziesięciu doświadczonych ekspertów public relations.

Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej o projekcie, zapraszamy na stronę Saint-Gobain.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:

 

 

Zapisując się do naszego newslettera jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych przez Ciebie danych. Administratorem Twoich danych osobowych jest 4CF Sp. z o.o., z siedzibą przy Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa.

Przetwarzamy Twoje dane wyłącznie w celu wysyłania informacji dotyczących 4CF Sp. z o.o. i jej działalności drogą e-mailową. Twoje dane będą przetwarzane do czasu odwołania zgody – odpowiedni link będzie zawarty w każdym wysłanym przez nas newsletterze. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do przesyłania informacji dotyczących 4CF Sp. z o.o. i jej działalności. Przekazane przez Ciebie dane osobowe możemy przekazywać naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji o przysługujących Ci prawach oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.