Strategiczny foresight pomaga tworzyć najlepsze kampanie PR
Strategiczny foresight pomaga tworzyć najlepsze kampanie PR
Złotą statuetkę w konkursie PR Wings zdobyła w kategorii PR korporacyjny kampania komunikacyjna projektu “Polskie miasta przyszłości 2050” firmy Saint-Gobain, którą zaprojektowała i zrealizowała firma PR Icon Strategies, a do której badania foresightowe i raport przygotowały: Polskie Towarzystwo Studiów nad Przyszłością i firma 4CF The Futures Literacy Company.
Nagroda dla Icon Strategies cieszy również nas. Nasz zespół pomógł Saint-Gobain i Icon Strategies oraz wszystkim odbiorcom kampanii zajrzeć w przyszłość i sprawdzić, jak będziemy mieszkać, pracować i wypoczywać w polskich miastach za 30 lat. W ramach kampanii mającej na celu zakomunikowanie nadrzędnego celu Grupy Saint-Gobain – Making the world a better home – stworzyliśmy pierwsze badania foresightowe na temat “Jak będą wyglądały polskie miasta przyszłości” oraz opracowaliśmy raport na temat przyszłości miast w 2050 r. w sześciu obszarach. Raport zawierał również porównanie siedmiu największych aglomeracji Polski, które pokazało, które z miast ma szansę najszybciej “dotrzeć do roku 2050” w danej kategorii. Raport był jednym z podstawowych narzędzi tej kampanii.
Wybitne wyniki kampanii potwierdzają również duże zainteresowanie interesariuszy, w tym mediów, zagadnieniami przyszłości. Strategiczny foresight i wizje przyszłości pomagają zatem budować nie tylko wiedzę istotną dla przygotowywania skutecznych strategii i przełomowych innowacji, ale też wartościowe i ciekawe treści wykorzystywane w komunikacji i budowaniu wizerunku firm.
Konkurs PR Wings wyłania i nagradza najbardziej efektywne, kreatywne i innowacyjne projekty z zakresu szeroko rozumianej komunikacji i public relations. Projekty oceniało jury złożone z kilkudziesięciu doświadczonych ekspertów public relations.
Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej o projekcie, zapraszamy na stronę Saint-Gobain.