Automatyzacja z celem: przyszłość retailu

Automatyzacja z celem: przyszłość retailu

Już 15 kwietnia w Warszawie podczas 16. edycji Poland & CEE Retail Summit Kacper Nosarzewski, Partner w 4CF The Futures Literacy Company, poprowadzi panel zatytułowany „Automatyzacja z Celem: Zarządzanie Kosztami, Talentami i Technologią w Handlu Detalicznym” to przestrzeń, w której przyszłość spotka się z praktyką.

Dlaczego warto być tam z nami?

  • Porozmawiamy o tym, jak strategicznie wdrażać automatyzację w retailu – bez buzzwordów, z naciskiem na konkretne rozwiązania.
  • Zastanowimy się, jak automatyzacja zmienia kompetencje pracowników – od sali sprzedaży po działy marketingu i B2B.
  • Pochylimy się nad zrównoważonym rozwojem, cyberbezpieczeństwem i… granicami automatyzacji. Czy strategia może być ograniczeniem?
  • Popatrzymy w przyszłość: co może wydarzyć się za 2, 5, 10 lat w branży?

W gronie panelistów:

  • Andrzej Cieślik – Shopping Center Manager, IKEA
  • Krzysztof Niciejewski – Supply Chain Director, Macro
  • Michał Chmielewski – Dyrektor Operacyjny, Lantmännen Unibake Poland
  • Leszek Petryczko – Operations Director, Lyreco Group

Moderacja: Kacper Nosarzewski, który jak nikt inny potrafi łączyć foresight z realiami biznesu. Dzięki jego doświadczeniu w pracy nad scenariuszami przyszłości oraz zrozumieniu dynamiki zmian w technologii i rynku pracy – rozmowa zapowiada się naprawdę inspirująco.

Do zobaczenia na Retail Summit 2025, 15 kwietnia, godz. 9:00, DoubleTree by Hilton, Warszawa! Więcej szczegółów.

Bądź na bieżąco! Zapisz się do newslettera:

 

 

Zapisując się do naszego newslettera jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie podanych przez Ciebie danych. Administratorem Twoich danych osobowych jest 4CF Sp. z o.o., z siedzibą przy Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa.

Przetwarzamy Twoje dane wyłącznie w celu wysyłania informacji dotyczących 4CF Sp. z o.o. i jej działalności drogą e-mailową. Twoje dane będą przetwarzane do czasu odwołania zgody – odpowiedni link będzie zawarty w każdym wysłanym przez nas newsletterze. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do przesyłania informacji dotyczących 4CF Sp. z o.o. i jej działalności. Przekazane przez Ciebie dane osobowe możemy przekazywać naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np. dostawcom usług IT. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji o przysługujących Ci prawach oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.