Analizy potrzebne do podjęcia kluczowych decyzji inwestycyjnych

Analizy potrzebne do podjęcia kluczowych decyzji inwestycyjnych

Bewa Zadanie Jeden z czołowych  producentów wody i napojów poważnie traktuje zarówno nadchodzące szanse, jak i zagrożenia wpływające na jego rynek w perspektywie średnio- i długoterminowej. Firma wyraziła potrzebę wykonania analiz trendów w zakresie rozwoju rynku,...
Ilościowe prognozy sprzedaży w FMCG

Ilościowe prognozy sprzedaży w FMCG

Hoop Polska Zadanie Znaczący producent wód i napojów – firma Hoop Polska – potrzebował danych na podstawie których mógłby lepiej zarządzać wydatkami marketingowymi i weryfikować niezależnie efektywność swojej strategii handlowej. Na rynku jest wiele firm...
Konsekwencje wprowadzenia w życie projektu ustawy

Konsekwencje wprowadzenia w życie projektu ustawy

PKPP Lewiatan Zadanie Jedna z największych krajowych federacji przedsiębiorców włączyła się w imieniu swoich członków w proces ustawodawczy istotnej dla sektora finansowego nowelizacji prawa. Rozwiązanie Zachowując obiektywność i przejrzystość analityczną...
Prototypowanie innowacji w branży FMCG

Prototypowanie innowacji w branży FMCG

Jurajska sp. z o.o. Zadanie W odpowiedzi na nowe wyzwania strategiczne duża firma z branży FMCG poprosiła 4CF o wyznaczenie nowych kierunków rozwoju swoich produktów zgodnie z najnowszymi trendami technologicznymi oraz uwzględniając już stosowane przez firmę...
Identyfikacja kierunków inwestycji, w tym fuzji i przejęć

Identyfikacja kierunków inwestycji, w tym fuzji i przejęć

Firma produkcyjna Zadanie Duża firma produkcyjna zwróciła się do nas z dwiema prośbami. Po pierwsze, kierownictwo firmy stało przed trudnymi decyzjami inwestycyjnymi, które mogły zadecydować o przyszłym powodzeniu lub klęsce firmy. W związku z tym poproszono nas o...