Bewa


Zadanie
Jeden z czołowych producentów wody i napojów poważnie traktuje zarówno nadchodzące szanse, jak i zagrożenia wpływające na jego rynek w perspektywie średnio- i długoterminowej. Firma wyraziła potrzebę wykonania analiz trendów w zakresie rozwoju rynku, innowacji i oczekiwań konsumentów.

Rozwiązanie
4CF dostarczyło analizy potrzebne do podjęcia kluczowych decyzji inwestycyjnych w oparciu o ocenę perspektyw:
- rynku opakowań
- rozwoju oczekiwań konsumentów i strategicznych innowacji produktowych
- innowacji w sektorze wody i napojów oraz poza nimi
- trendów i zmian w trendach związanych z odżywianiem
- możliwych kierunków regulacji wpływających na biznes spółki

Efekt
Klient otrzymał szczegółowy raport wraz z oceną powyższych zagadnień. 4CF ułatwiło klientowi podjęcie strategicznych decyzji inwestycji. Dzięki poszerzonej wiedzy firma może zwiększyć efektywność podejmowanych inwestycji i swoją przewagę strategiczną.