Case study
Wypracowanie strategicznego
konsensusu w grupie ekspertów
Obszar: Eksploracja
Metody: Platforma Delficka HalnyX

Jak przedstawiało się zadanie:
Nasz klient, największa polska organizacja pracodawców prywatnych, powołał do życia wewnętrzny ośrodek analityczno-badawczy, którego zadaniem miało być wspieranie rzetelnymi danymi działań rzeczniczych na rzecz zrzeszonych przedsiębiorstw. Życzeniem klienta było zobiektywizowane i partycypacyjne wyznaczenie programu badawczego i strategii działania tej nowej komórki, który odzwierciedlałby potrzeby szerokiej grupy zrzeszonych przedsiębiorstw, a nie jedynie kilku największych korporacji należących do jego organizacji.
Jakie rozwiązanie zastosowaliśmy:
Przy pomocy autorskiego narzędzia IT do badań metodą delficką skonfrontowaliśmy oczekiwania wobec ośrodka kilkudziesięciu kluczowych ekspertów wewnętrznych i zewnętrznych wybranych przez Klienta.
Jaki efekt uzyskał klient:
Ośrodek badań i analiz klienta w krótkim czasie sformułował na podstawie wyników badania delfickiego długoterminową strategię pracy.