+48 22 24 72 772 info@4cf.pl

I recommend 4CF as a dependable partner in Strategic Foresight and Futures Literacy for policy-making and Strategy.

Riel Miller, Foresight Director, UNESCO

Wyniki projektów, jak i sposób, w jaki były realizowane, przekonują mnie o profesjonalizmie i nowatorstwie firmy 4CF na rynku polskim.

Krystian Chmielewski, VicePresident Kongsberg Defence & Aerospace Polska

4CF provided foresight expertise at a highest level of professional skill.

Alberte Ruud, Senior Advisor, Norwegian Public Road Administration

Eksperci firmy 4CF z powodzeniem wdrożyli narzędzie do badań delfickich w czasie rzeczywistym HalnyX na potrzeby prac eksperckich.

Irena Pichola, Partner, Członek Zarządu, Deloitte Advisory Sp. z o.o.

Firma 4CF świadczy usługi z zakresu Foresightu Biznesowego na najwyższym poziomie.

Marcin Kubajczyk, Dyrektor Marketingu, Hoop Polska

StratSurf

Komiks o strategii, foresighcie, zmianach społeczno-technologicznych i surfowaniu na fali przyszłości.

#6: Więcej

StratSurf #6: More
A comic about strategy, foresight, technology, social change and surfing the future.

#5: Microchip

StratSurf #5: Mikrochip
A comic about strategy, foresight, technology, social change and surfing the future.

#4: Prognozowanie Sprzedaży

StratSurf #4: Prognozowanie Sprzedaży
A comic about strategy, foresight, technology, social change and surfing the future.

#3: 4CF Matrix

StratSurf #3: 4CF Matrix
A comic about strategy, foresight, technology, social change and surfing the future.

#1: Shaka

StratSurf #1: Shaka
A comic about strategy, foresight, technology, social change and surfing the future.

Strona 2 z 212

Świadomi przyszłości

Rzeczy, które o przyszłości warto wiedzieć.

Ray Bradbury

Ray Bradbury.
Futures Thinking. A qoute about the future.

Marcus Aurelius

Julius Caesar.
Futures Thinking. A qoute about the future.

Strona 2 z 212

  • en

Czy zastanawiały Cię kiedyś te kwestie?

Jak będzie się zmieniał mój rynek w najbliższej dekadzie? Jakie siły mogą go diametralnie przeobrazić, kiedy i dlaczego?

Jak mogę skutecznie wyprzedzać nadchodzące zmiany? Jak nie dać się zaskoczyć?

Jak mogę zbudować strategię, która zapewni realizację ambitnych celów mojej organizacji oraz pozwoli zachować elastyczność niezbędną w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu?