I recommend 4CF as a dependable partner in Strategic Foresight and Futures Literacy for policy-making and Strategy.

Riel Miller, Foresight Director, UNESCO

Wyniki projektów, jak i sposób, w jaki były realizowane, przekonują mnie o profesjonalizmie i nowatorstwie firmy 4CF na rynku polskim.

Krystian Chmielewski, VicePresident Kongsberg Defence & Aerospace Polska

4CF provided foresight expertise at a highest level of professional skill.

Alberte Ruud, Senior Advisor, Norwegian Public Road Administration

Eksperci firmy 4CF z powodzeniem wdrożyli narzędzie do badań delfickich w czasie rzeczywistym HalnyX na potrzeby prac eksperckich.

Irena Pichola, Partner, Członek Zarządu, Deloitte Advisory Sp. z o.o.

Firma 4CF świadczy usługi z zakresu Foresightu Biznesowego na najwyższym poziomie.

Marcin Kubajczyk, Dyrektor Marketingu, Hoop Polska

StratSurf

Komiks o strategii, foresighcie, zmianach społeczno-technologicznych i surfowaniu na fali przyszłości.

#27: Maya

StratSurf #27: Maya
A comic about strategy, foresight, technology, social change and surfing the future.

#26: Ostatnie słowa

StratSurf #26: Ostatnie słowa
A comic about strategy, foresight, technology, social change and surfing the future.

#25: Zagrożenia

StratSurf #25: Zagrożenia
A comic about strategy, foresight, technology, social change and surfing the future.

#24: SI

StratSurf #24: SI
A comic about strategy, foresight, technology, social change and surfing the future.

#23: Konsulting

StratSurf #23: Konsulting
A comic about strategy, foresight, technology, social change and surfing the future.

#22: Przewidywanie

StratSurf #22: Przewidywanie
A comic about strategy, foresight, technology, social change and surfing the future.

#21: Wciąganie

StratSurf #21: Wciąganie
A comic about strategy, foresight, technology, social change and surfing the future.

#20: Buty

StratSurf #20: Buty
A comic about strategy, foresight, technology, social change and surfing the future.

#19: VR Protest

StratSurf #19: VR Protest
A comic about strategy, foresight, technology, social change and surfing the future.

Strona 1 z 3123

Świadomi przyszłości

Rzeczy, które o przyszłości warto wiedzieć.

Strona 1 z 3123

  • en

Czy zastanawiały Cię kiedyś te kwestie?

Jak będzie się zmieniał mój rynek w najbliższej dekadzie? Jakie siły mogą go diametralnie przeobrazić, kiedy i dlaczego?

Jak mogę skutecznie wyprzedzać nadchodzące zmiany? Jak nie dać się zaskoczyć?

Jak mogę zbudować strategię, która zapewni realizację ambitnych celów mojej organizacji oraz pozwoli zachować elastyczność niezbędną w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu?

FACEBOOK